Predavačka omylom vyložila staré pečivo medzi čerstvé a predala ho, pekáreň v Bánoviach sa verejne ospravedlnila


V bánovskej pekárni omylom predali staršie pečivo, majiteľka reaguje

Foto: Predavačka omylom vyložila staré pečivo medzi čerstvé a predala ho, pekáreň v Bánoviach sa verejne ospravedlnila
Foto: Ilustračné. Zdroj: canva.com

V miestnej pekárni v Bánovicach nad Bebravou sa nedávno stala nepríjemná situácia, ktorá sa týkala staršieho pečiva. To sa omylom dostalo medzi čerstvé produkty. Chybu nevedomky urobila predavačka, ktorá vyložila osem kúskov starých praclíkov, ktoré sa mali pôvodne vyhodiť, a omylom ich v pekárni predali zákazníkovi. Na tento incident pekáreň reagovala verejným ospravedlnením a ponúkla zákazníkom riešenie.

„V mene pekárne sa ospravedlňujeme každému, komu sa stala nepríjemná vec. Predavačka vyložila 8 kusov praclíkov, ktoré sa mali vyhodiť, ale nevyhodila ich. Ospravedlňujeme sa a komu sa to stalo, radi napravíme chybu. Ďakujeme,“ ospravedlnila sa pekáreň svojim zákazníkom na sociálnych sieťach.

Rôzne reakcie zákazníkov

Zákazníci, ktorí sa k tejto situácii vyjadrili pod ich príspevkom, mali rôzne názory. Niektorí považovali omyl za neospravedlniteľný, iní však prejavili pochopenie a ocenili rýchlu reakciu pekárne.

Neviem, ako ich mohla predať omylom. Však ich mala v rukách, musela vedieť, že sú staré. Jednoducho ich chcela predať. Takto sa kazia obchody. Keby mohli, tak by predali aj pečenú pneumatiku!“ napísala Jitka. 

Marián zas poukázal na to, že kvalita a čerstvosť výrobkov v obchodoch sú čoraz viac otázne. „A už je to tu, keď sa rozbehla sama chvála, a teraz ľudia prichádzajú na to, že kvalita a predaj čerstvých výrobkov je čoraz horšia.“

Našli sa aj takí, ktorí na vzniknutú situáciu reagovali inak. „Nepísať to tu, ísť tam a isto by vám dali čerstvé. Ľudia sú omylní, nespravila to naschvál,uviedla Jozefína s tým, že situáciu mala majiteľka riešiť priamo v pekárni.

Ďalšia z komentujúcich ocenila spôsob, akým pekáreň reagovala. Klobúk dolu, málokto by takto reagoval. Sme ľudia, nie stroje. Prajem všetko dobré vašej prevádzke aj zamestnancom. Verím, že tí, ktorí si kúpili tých 8 praclíkov, do zajtra nezomrú od hladu,“ reagovala Silvia.

Ďalšie reakcie ukazujú, že mnohí ľudia sú ochotní odpustiť chyby, ak sú ospravedlnené a riešené s rešpektom. „Keď sa ospravedlníte, je to v poriadku. Nie je nikto počítač, ďakujem, že ste,“ napísala Eva „Normálne sa ospravedlnili. Všetci sme ľudia a robíme chyby. Nikto nie je dokonalý. Čo tak namiesto šírenia zlosti povedať, že je to v poriadku,“ pridala sa Lucia.



Najnovšie zo Slovenska

Najnovšie v Trenčianskom kraji